رد پای موساد و سازمانهاي جاسوسي غرب در انفجار دمشق

 

به گزارش شبكه خبري العالم، محمد نصور كشورهاي غربي به ويژه آمريكا را به تلاش براي جلوگيري از حل بحران سوريه و بحراني كردن وضعيت اين كشور متهم كرد. 
    
اين تحليلگر سوري با اشاره به اين كه حمله تروريستي به ساختمان امنيت ملي با هماهنگي و برنامه ريزي بيگانگان انجام شد، از كشورهاي غربي به خاطر محكوم نكردن اين اقدام تروريستي انتقاد كرد. 
  
نصور افزود: شوراي امنيت شريك مواضع برخي كشورهايي است كه براي پيچيده كردن بحران سوريه و مانع تراشي در مسير حل اين بحران از طريق گفت وگوي ملي مي كوشند. 
 
وي ادامه داد: هر بار سوريه خواست بحران را حل كند، شوراي امنيت به سمتي ديگر رفت و به هدف فشار بر سوريه، طرح هاي انگليس و آمريكا را مطرح كرد. 
   
نصور با تقدير از موضع روسيه، چين و ايران در حمايت از ملت سوريه، طرح كوفي عنان نماينده سازمان ملل در امور سوريه، و تلاش برخي طرفها براي حل سياسي و ديپلماتيك بحران كشورش گفت: شوراي امنيت، ملت سوريه و ارتش مدافع ملت را با باندهاي مسلح  مزدور و حاميانشان يكي مي داند. 
 
وي قطر، عربستان و تركيه را از عوامل اقدام هاي خشونت بار افراد مسلح در سوريه برشمرد و هشدار داد كه آنان قبل از همه از تروريسم زيان خواهند ديد. 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط Saied Moosavi Nasab
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 29
بازدید دیروز : 34
بازدید هفته : 29
بازدید ماه : 2003
بازدید کل : 149788
تعداد مطالب : 314
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1